په نه په 1391جدید
tiktak بزرگترین وبلاگ تفریحی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
عشق پاک من و احمد جونم
.
دانلود
جک
شعر
...
دوران دبیرستان
شعر
انواع عکس ها
شعر
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان tiktak و آدرس tiktak5000.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 170
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 171
بازدید ماه : 306
بازدید کل : 44944
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
tiktak

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 

دوستم میپرسه تو هم مثل من به طبیعت و دریا و گل و چیزای رمانتیک علاقه داری؟ پـَـــ نــه پـَـــ من فقط به زباله دونی و آشغال و توالت عمومی و چیزای چندش آور علاقه دارم!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تو بانك نوبتم شد،رفتم جلو باجه7 خانومه تقريبأ ديگه ميشناسه آنقد رفتم بانك...
ميگه: لطفأ شمارتونو بدين؟
گفتم شماره نوبتمو؟
ميگه: پ ن پ! شماره موبايلتو! فقط بگما من تك ميزنم تو زنگ بزن!
شماره نوبتمو بهش دادم، يه چك بهش دادم كه نقدش كنه؟
ميگه: ميخواي نقدش كني؟
گفتم: پ ن پ! اينو دادم واسه اينكه تو شارژ بخري زنگ بزني....!!!

 

 

 

 

 

 

20 قدم بالاتر از یه خونه تازه از کار دراومده (خالی از سکنه) وایسادیم، به دوستم میگم چقدر ماشین از این ساختمون در میاد! میگه فکر کنم پارکینگه!؟ گفتم: پ ن پ فرودگاه مهرآباده دارن نسل جدید نیسان پرنده رو آزمایش می کنن!

 

 

 

ساعت ۸ صبح کلاس داریم .منم خمیازه میکشم و دهنم یه متر باز میشه . استاد میگه چیه خوابت میاد؟ پـَـ نـَـ پـَـ میخوام بخورمت

 

 

 

دارم تو خونه رو ترد میل میدوام …. بابام میاد میگه داری میدویی لاغر کنی …؟! پـَـــ نــه پـَـــ کلاسم دیر شده عجله دارم !

 

 

 

داریم لوازم سفر رو میزاریم تو ماشین همسایمون میگه : دارید میرید مسافرت ؟ پـَـــ نــه پـَـــ قراره از امروز تو ماشین زندگی کنیم

 

 

 

به اپراتور اداره میگم لطفا شماره فلانی رو برام بگیر. میگه گرفتم وصل کنم؟ … پـَـــ نــه پـَـــ فوت کن, قطع کن

 

 

 

ميرم بقالي ميگم سي دي دارين سه تاميخوام.‎ ‎ميگه سي دي خام؟‎ ميگم پ نه پ تنوري برشته دو آتيشه باشه

 

 

 

تو اتوبوس بین شهری نشسته بودم صندلی کناریم خالی بود راننده سیبیل کلفت اومد و ازم پرسید،داداش اینجا خالیه...
گفتم پ نه پ دوستم اینجا بود شما رو دید فرار کرد!!!

 

 

 

میازار موری که دانه کش است
که جان دارد و جان شیرین خوش است
پ نه پ! که جان دارد و شلوارش بی کش است

 

 

 

تو فرودگاه دارم با رفيقم حرف ميزنم يارو داره رد ميشه ميپرسه: شما ايراني هستين؟ مي گم: پـَـــ نــه پـَـــ ما چيني هستيم فقط روي ما فارسي ساز نصب کردن

 

 

 

دارم مي رم تو دانشگاه يارو دم در جلومو گرفته مي گه آقا شما دانشجوي همين دانشگاهيد؟ ميگم پـَـــ نــه پـَـــ دانشجوي دانشگاه آکسفوردم، درس تفسير قرآن رو اينجا واحد ميهمان گرفتم


 

 

 

عابر بانک پول نمیداد رفتم پیش رئیس بانک میگم آقا دسنگاهتون خرابه...میگه دستگاه خود پرداز ؟؟؟؟؟؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ دستگاه گواریشتون ..از معدتون یه صداهایی میاد ! والا

 

 

 

تو بیمارستان بغل تخت بابا بزرگم رو صندلی خوابم برده پرستاره امده میگه اقا اقا شما همراهشی? پـَـــ نــه پـَـــ عزرائیلم امدم جونشو بگیرم خسته بودم یه لحظه چشمام رفت رو هم خوابم برد مرسی بیدارم کردی!!

 

 

بهش میگم: زود باش دمپاییتو بده تا سوسکه نرفته... میگه:مگه میخوای بکشیش؟... نه پَ میخوام بدم سوسکه پاش کنه !!!

 

 

 

رفتم مرغ فروشی میگم بال دارین ؟ میگه : بال مرغ ؟ پــ نه پــ بال هواپیما برا ایرباس پشت خونمون میخوام

 

 

 

پشتِ پنجره مون دوتا گربه داشتن جفت گیری میکردن.....رفتم پنجره رو وا کردم...بابام گفت:میخوای پیشتِشون کنی؟؟؟ گفتم:پـَـَـ نــه پـَـَــ میخوام بهشون بگم یه کم مراعات کنین اینجا خونواده نشسته...!!!!

 

 

تو بهشت زهرا دنبال قبر یکی می گشتیم. یه ادم خوشحال اومده داره با ما رو سنگ قبرا رو می خونه. بعد میگه دنبال قبر کسی می گردین؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ دستیار عزرائیلم اومدم ببینم کسی زود تر از موقع نمرده باشه
 
 
اگه خوشتون اومد نظر بدین!!!

 

هدفون رو گوشم بود داداشم میگه آهنگ گوش میدی؟ پـَـــ نــه پـَـــ دارم سعی می کنم با برج مراقبت ارتباط برقرار کنم


 

 

با ماشين رفتم كنار يه پيرزنه كه كلي باردستشه! ميگم : حاج خانوم جايي ميرين؟ برسونمتون...
برگشته ميگه: ميخواي كمك كني؟
پ ن پ! ميخوام مخت رو بزنم !!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: